Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr
Issue: April 2013 · eNewsletter “Message in a Bottle” · www.ThinkGlass.gr



29/04/2013 - Οι φόβοι των καταναλωτών για χημικά σε άλλες συσκευασίες, τους στρέφουν ξανά στο υγιεινό και αγνό γυαλί

Μεταλλικές και άλλες συσκευασίες τροφίμων / ποτών που δεν είναι από γυαλί, θα βρεθούν σε δύσκολη θέση τα επόμενα χρόνια λόγω του φόβου των καταναλωτών από τη χημική ουσία ΒΡΑ (Δισφαινόλη Α), σύμφωνα με σχετική μελέτη της εταιρείας Visiongain. Ως γνωστό η ουσία BPA - που…

 




28/04/2013 - Στο 70% το ποσοστό ανακύκλωσης στην Ευρώπη, για τις γυάλινες φιάλες και τα βάζα

Tα 3/4 από αυτά που συγκεντρώθηκαν χρησιμοποιήθηκαν ως κύρια πρώτη ύλη, σε ένα κλειστό σύστημα παραγωγής "από μπουκάλι ξανά σε μπουκάλι".

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία για την ανακύκλωση-όπως ανακοινώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Κατασκευαστών Γυάλινης Συσκευασίας (FEVE/ Federation Europeenne Du Verre d’ Emballage, http://www.feve.org )…

 




27/04/2013 - Το γυαλί αγαπάει τη παραλία

Δεν αργεί να έλθει η ώρα...
Για αυτό λοιπόν, το αγαπημένο μας προϊόν μόνο σε γυάλινη συσκευασία , ενώ οι Δήμοι / Κοινότητες , μπορούν αποφασιστικά να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα των σκουπιδιών , αποφασίζοντας την χρήση μόνο επιστρεφόμενων (Refill) γυάλινων συσκευασιών στη περιοχή τους... ήδη…

 




26/04/2013 - Η υαλουργία ΓΙΟΥΛΑ Νο 2 στο κόσμο στα κλασικά Social Media, με βάση την διείσδυση στο πληθυσμό

Σύμφωνα με σχετικές αναλύσεις, η υαλουργία ΓΙΟΥΛΑ τον Απρίλιο 2013 κατέλαβε την 2η θέση παγκόσμια σε θαυμαστές ( Likes) στο Facebook ανά εκατομμύριο πληθυσμού χώρας, με την Ο-Ι να βρίσκεται στη πρώτη θέση και την Verallia / Saint Gobain να ακολουθεί στην τρίτη θέση, με βάση…

 




25/04/2013 - Μια μπύρα από τη Σαντορίνη σε γυάλινο μπουκάλι, «σβήνει» τη δίψα αλλά και μέρος του χρέους της Ελλάδας

Μια μπύρα από τη Σαντορίνη που «σβήνει» μέρος του χρέους της Ελλάδας αποδίδοντας 50% των κερδών της στο κίνημα Greece Debt Free (www.greecedebtfree.org) είναι από μόνη της γεγονός. Ειδικά όταν έχει και ένα ξεχωριστό σύμμαχο όπως τον Αλέκο Φασιανό που αποφάσισε να συνεισφέρει στον ιερό σκοπό…

 




24/04/2013 - Το Moria Elea Deluxe σε ένα ασύγκριτο γυάλινο μπουκάλι, κέρδισε το βραβείο για την καλύτερη συσκευασία ελαιολάδου 2013 στο διεθνή διαγωνισμό στο Los Angeles

Σε μια εποχή δύσκολη για την Ελλάδα, είναι πολλά τα ελληνικά brands που στρέφονται στην διεθνή αγορά σημειώνοντας πολύ καλές «επιδόσεις». Αλλά και το ελληνικό design που αποτυπώνεται στις συσκευασίες τους κερδίζει πανηγυρικά τα βραβεία και τις εντυπώσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις.

Χαρακτηριστική είναι η…

 




14/05/2011 - Αφιέρωμα στην Υαλουργία ΓΙΟΥΛΑ στο διεθνές περιοδικό Packaging Europe

Εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της Ελληνικής βιομηχανίας, που όμως θα πρέπει να δείξει έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό προς τις αγορές της Ευρώπης και σιγουριά για τις προοπτικές στις οικονομίες της Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ουκρανίας , όπου η εταιρεία έχει εργοστάσια, εξέφρασε ο κος Αναστάσιος Βουλγαράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της…