Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

13/12/2011 - Μόνο τα γυάλινα μπουκάλια νερού “ντύνονται” σε Γαλλικούς Οίκους μόδας!

Αναμφισβήτητα πρόκειται για το πιο αναγνωρίσιμο γυάλινο μπουκάλι της Γαλλίας. Και στην ιστορική πορεία του το Evian έχει συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους οίκους μόδας της χώρας: Jean-Paul Gaultier, Lacroix, Issey Miyake, κτλ. Τώρα όμως αναζήτησε τη νέα σχεδιαστική του εμφάνιση από τον οίκο Courreges. Για τους νεότερους, πρόκειται για ένα θρυλικό οίκο μόδας που, μεταξύ άλλων, καθιέρωσε τις μίνι φούστες που φορούσαν η Brigitte Bardot, η Twingy, κ.α. τη δεκαετία του ΄60. Όμως, καμία εμφάνιση δεν μπορεί να νικήσει το περιεχόμενο. Και η πεντακάθαρη αλήθεια είναι ότι κάθε νερό για να διατηρήσει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του πρέπει να είναι σε γυάλινη συσκευασία. Ο γνωστός Sommelier Andreas Larsson, ο οποίος έχει ανακηρυχτεί ο καλύτερος Sommelier του κόσμου για το 2007, σε σχετική εκδήλωση σε ένα ταξίδι γευσιγνωσίας του νερού πρόσφατα (09/02/2011) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, απέδειξε ότι το νερό έχει… γεύση. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά ότι το κάθε νερό έχει μοναδική γεύση που την δίνει η πηγή και αυτή η γεύση είναι μοναδική και διαφέρει όπως ακριβώς ένα κρασί. Βασική προϋπόθεση για να διατηρηθεί η γεύση του αναλλοίωτη είναι να είναι συσκευασμένο σε γυάλινη συσκευασία, γιατί είναι η μόνη που διατηρεί τα μοναδικά και λεπτά χαρακτηριστικά της γεύσης κάθε φυσικού, μεταλλικού, νερού. Ανεξάρτητα λοιπόν ποιος είναι ο οίκος μόδας, το περιεχόμενο πρέπει να βρίσκεται σε.. γυαλί.

(Πηγή : Το Γελαστό Μπουκάλι http://togelastoboukali.blogspot.com/2011/09/blog-post_27.html)