Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

28/01/2013 - Γυάλινη συσκευασία για επιτυχία των ελληνικών προϊόντων στις ξένες αγορές

Η γυάλινη συσκευασία μπορεί να αποτελέσει ισχυρό παράγοντα επιτυχίας των ελληνικών εταιρειών τροφίμων και ποτών στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Έτσι, είναι πάντα επίκαιρο το σχετικό αφιέρωμα κορυφαίου περιοδικού στην Ελλάδα για θέματα Marketing / Branding. Αφιέρωμα για τη γυάλινη συσκευασία και τα προτερήματά της, αλλά και τη συμβολή της στην επιτυχία των ελληνικών προϊόντων στην αγορά. Η αξία του άρθρου είναι μεγάλη και συμβάλει στις προσπάθειές να αντιληφθούν όλα τα ελληνικά brands ότι γυάλινη συσκευασία αποτελεί την ξεκάθαρη επιλογή των καταναλωτών. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο λινκ http://www.thinkglass.gr/images/MarketingWeekCoverStory_Glass_06112011.pdf