Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

23/03/2013 - Η γυάλινη συσκευασία σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης

Νέες μελέτες δείχνουν ότι παρά τον ανταγωνισμό της ¨ευκολίας¨ από τα άλλα υλικά συσκευασίας, το γυαλί ξανακερδίζει έδαφος λόγω του προσανατολισμού των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή, αλλά και της αγάπης τους σε αυτό, με κάποια δόση νοσταλγίας. Μελέτη της Visionsign (Δεκ 2012 ) δείχνει ότι το μέγεθος του κλάδου θα διπλασιαστεί έως το 2023 και θα αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 5,8%. Χαρακτηριστικό είναι ότι το γυαλί είναι κυρίαρχο σε κάποιες κατηγορίες ( πχ μερίδιο 64% στη μπίρα), ενώ σε άλλες επανακάμπτει δυναμικά (πχ στις παιδικές τροφές η Nestle επιστρέφει από το 2012 στο γυαλί σε κάποια προϊόντα της ). Το γυαλί γίνεται από 100% φυσικά υλικά, είναι το μόνο 100% ανακυκλώσιμο υλικό και για πάντα, είναι ουδέτερο και δεν αλλοιώνει τη γεύση του περιεχομένου, είναι αυθεντικό και υπάρχει εδώ και 5.000 χρόνια και, τέλος, σφραγίζει την ποιότητα και τις μοναδικές στιγμές μας.