Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

21/11/2013 - Η κρυφή γοητεία του γυαλιού

Γνωρίζουμε την ικανότητα του γυαλιού να ανακυκλώνεται ατελείωτα στα πλαίσια ενός “κλειστού συστήματος” και να προστατεύει έτσι το περιβάλλον. Επίσης και το γεγονός ότι η γυάλινη συσκευασία γίνεται όλο και πιο ελαφριά, σχεδόν το μισό από ότι ζύγιζε 15 χρόνια πριν. Και φυσικά τα μοναδικά χαρακτηριστικά του όπως ότι είναι αδρανές, δεν έχει χημικά που να μεταναστεύουν στο περιεχόμενο, διατηρεί τις πολύτιμες βιταμίνες και τη γεύση των τροφίμων και ποτών, κα.. Υπάρχουν όμως και συναισθηματικοί λόγοι καθώς και λόγοι ποιότητας και αισθητικής που κάνουν τους καταναλωτές να προτιμούν τις αγαπημένες μάρκες τους σε γυάλινη συσκευασία. Ο ήχος όταν πχ τσουγκρίζουμε δύο ποτήρια η μπουκάλια, ασκεί μια μοναδική γοητεία στους ανθρώπους. Για αυτό και κορυφαίες μάρκες σε όλο το κόσμο βασίζονται στο γυαλί για την “δημιουργία εμπειριών” για τους πελάτες τους, με τη βοήθεια και της σύγχρονης τεχνολογίας. Από μπουκάλια μπίρας που φωτίζονται μόνα τους όταν τσουγκρίζουν έως κώδικες QR στα μπουκάλια κρασιού που αφηγούνται την ιστορία και τη καταγωγή του, το γυαλί προσφέρει μια μοναδική συναισθηματική εμπειρία. Για αυτό και γοητεύει σταθερά τον άνθρωπο σχεδόν 5000 χρόνια.