Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

26/09/2014 - Στην επιστροφή των καταναλωτών στη γυάλινη συσκευασία, αναφέρεται η Αγγλική εφημερίδα “The Telegraph”

Η αυξανόμενη αγωνία των καταναλωτών για τη συσκευασία των τροφίμων και ποτών, έχει και μία ευχάριστη συνέπεια: την επιστροφή της γυάλινης συσκευασίας, αναφέρει η εφημερίδα “The Telegraph” σε πρόσφατο άρθρο της. Η εφημερίδα αναφέρεται και στα ευρήματα σχετικής έρευνας. Σύμφωνα με αποτελέσματα πρόσφατης ευρωπαϊκής έρευνας (InSites,Φεβρουάριος 2014) σε 8.000 καταναλωτές, οι ευρωπαίοι ανησυχούν περισσότερο για τα θέματα υγείας και ασφαλείας τροφίμων, από ότι για θέματα τρομοκρατίας η περιβάλλοντος, κλπ. Και ο ρόλος της συσκευασίας στην ασφάλεια των τροφίμων / ποτών είναι από τα σημαντικά θέματα που τους απασχολούν. Τα ευρήματα δείχνουν την αυξανόμενη ανησυχία των ευρωπαίων καταναλωτών για τους πιθανούς κινδύνους στην υγεία από τις χημικές ουσίες που μπορούν να μεταφερθούν από κάποιες συσκευασίες πού δεν είναι από γυαλί στα τρόφιμα. Τα 2/3 (66%) των καταναλωτών παραδέχονται ότι ανησυχούν για τη μόλυνση των τροφίμων από τη συσκευασία. Αυτό οδηγεί τους καταναλωτές όλο και περισσότερο να διαλέγουν προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία. Στο λινκ μπορεί κανείς να βρει ολόκληρο το σχετικό άρθρο της εφημερίδας με τίτλο “ Γιατί το γυαλί νικάει το πλαστικό στη κουζίνα- Φιλική στο περιβάλλον, αδιαπέραστη σε ουσίες και ελκυστική στο μάτι, η γυάλινη συσκευασία είναι και πάλι δημοφιλής” http://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/10982471/The-Kitchen-Thinker-why-glass-beats-plastic-in-the-kitchen.html