Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

19/01/2015 - Το 87% των καταναλωτών στην Ευρώπη, πάντα χρησιμοποιούν ένα γυάλινο μπουκάλι για να γιορτάσουν μια μοναδική στιγμή

Αυτό μας αποκαλύπτει ένα από τα ενημερωτικά θέματα της καμπάνιας με το γενικό τίτλο “Did you know” - μια σειρά από σύντομες πληροφορίες και στοιχεία όπως πιο πάνω - με τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Γυάλινης Συσκευασίας (FEVE - Federation Europeenne Du Verre d’ Emballage, www.feve.org ) ενημερώνει τους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη για ορισμένα από τα πολλά προτερήματα της γυάλινης συσκευασίας.

Φαίνεται να υπάρχουν αρκετοί συναισθηματικοί λόγοι καθώς και λόγοι ποιότητας και αισθητικής που κάνουν τους καταναλωτές να προτιμούν τις αγαπημένες μάρκες τους σε γυάλινη συσκευασία, για μια μοναδική στιγμή. Ο ήχος όταν πχ τσουγκρίζουμε δύο ποτήρια η μπουκάλια, ασκεί μια μοναδική γοητεία στους ανθρώπους. Για αυτό και κορυφαίες μάρκες (brands) σε όλο το κόσμο βασίζονται στο γυαλί για την “δημιουργία εμπειριών” για τους πελάτες τους. Το γυαλί προσφέρει μια μοναδική συναισθηματική εμπειρία, για αυτό και γοητεύει σταθερά τον άνθρωπο σχεδόν 5000 χρόνια. Περισσότερα στο http://www.pinterest.com/YioulaGlass/did-you-know