Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

14/03/2015 - “Όχι ένα συνηθισμένο βάζο”...

Μια έντονη τάση για χρήση γυάλινων μπουκαλιών, βάζων, κτλ παρατηρείται ξεκάθαρα στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, από πολλά κορυφαία και αγαπητά brands. Ένα πρόσφατο και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και ο καφές Douwe Egberts στο χαρακτηριστικό γυάλινο βάζο του, το οποίο και πρωταγωνιστεί και στη τηλεοπτική του διαφήμιση με τίτλο “Όχι ένα συνηθισμένο βάζο- όχι ένας συνηθισμένος καφές” που μπορεί κανείς να δει στο λίνκ πιο κάτω. Η προτίμηση αυτή στην γυάλινη συσκευασία, είναι σε αρμονία με ευρήματα ερευνών που δείχνουν ότι οι καταναλωτές, διεθνώς, υιοθετούν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής, και η γυάλινη συσκευασία είναι η μόνη που μπορεί να τους τον προσφέρει. Η υγεία, οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών που μόνο το γυαλί μπορεί να εξασφαλίσει, το αυξημένο ενδιαφέρον για το περιβάλλον, αλλά και η ανάπτυξη παραδοσιακών και premium brands από τις εταιρείες , δημιουργούν τις ιδανικές προϋποθέσεις για την συμβολή της μοναδικής και αναντικατάστατης γυάλινης συσκευασίας στη ζωή μας. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yNXy9XuF4mE