Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

21/06/2010 - Το γυαλί εξακολουθεί να έχει καθαρή υπεροχή, λένε οι Financial Times

Σε μια εποχή όπου η γυάλινη συσκευασία αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως γάλα σε χάρτινες συσκευασίες, κρασί σε πλαστικό, τρόφιμα σε μεταλλικά κουτιά κτλ., η προτίμηση των καταναλωτών γι’ αυτήν παραμένει συντριπτική.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στους Financial Times, η γυάλινη συσκευασία ξεπερνώντας τα προβλήματα ευκολίας, βάρους κτλ., προτιμάται από τις σοβαρές μάρκες μπίρας, κρασιού, ποτών, αναψυκτικών. Ενδεικτικό είναι ότι στην αγορά της μπίρας, ένα από τα μεγαλύτερα και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της αγοράς για το γυαλί, η γυάλινη συσκευασία κερδίζει σημαντικό έδαφος και μεγάλωσε το μερίδιο αγοράς της από 39% σε 47% τα τελευταία περίπου 10 χρόνια.

Επίσης στο κρασί το γυαλί αποτελεί την αναμφισβήτητη επιλογή και προτίμηση των καταναλωτών. Σ’ αυτό το τμήμα της αγοράς οι κατασκευαστές γυάλινης συσκευασίας σημείωσαν σημαντική τεχνολογική πρόοδο, μειώνοντας το βάρος του μπουκαλιού του κρασιού από 500γρ. σε 300γρ. τα τελευταία 20 χρόνια με αποτέλεσμα σημαντική οικονομία χρημάτων και συμβολή σε περιβαλλοντολογικούς στόχους.

Εξάλλου και το ποσοστό ανακύκλωσης της γυάλινης συσκευασίας στην Ευρώπη είναι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, περίπου στο 60%.

Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο των Financial Times, όλα αυτά δείχνουν ότι παρά την επιφανειακή βολικότητα άλλων μορφών συσκευασίας που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια, το γυαλί έχει μια ξεκάθαρη, υγιεινή αλλά και περιβαλλοντολογική υπεροχή και γι’ αυτό βρίσκεται υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Πηγή: http://www.ft.com/cms/s/0/ca2eed8e-6d05-11df-921a-00144feab49a.html