Javascript is not enabled! Please turn on Javascript to use this site.
www.ThinkGlass.gr

Νέα


Bookmark and Share

16/09/2010 - 97% των Ελλήνων καταναλωτών θέλουν περισσότερα προϊόντα σε Γυάλινη Συσκευασία στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ

Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών προτιμά τη γυάλινη συσκευασία, αλλά δύσκολα τη βρίσκει σε όλα τα καταστήματα. Το γεγονός αυτό θέτει θέμα ελευθερίας επιλογής και γι’αυτό οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δίνουν ένα δυνατό μήνυμα και ένα ποσοστό 84%, το οποίο στην Ελλάδα ανεβαίνει στο εντυπωσιακό 97%, ζητούν να έχουν το δικαίωμα ν’αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε γυάλινη συσκευασία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής Έρευνας Γυάλινης Συσκευασίας (European Glass Packaging Survey) η οποία πραγματοποιήθηκε από την TNS τον Σεπτέμβριο 2010, οι άνθρωποι ζητούν να έχουν το δικαίωμα στην επιλογή γυάλινης συσκευασίας, γιατί νοιάζονται για την υγεία τους και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η γυάλινη συσκευασία γίνεται απο φυσικά υλικά και δεν χρειάζεται χημικά πρόσθετα ή πλαστικές επιστρώσεις για να προστατεύσει τα τρόφιμα και τα ποτά. Γι’αυτό το Ευρωπαϊκό φόρουμ καταναλωτών ”Φίλοι του Γυαλιού” ξεκινάει σήμερα την ενημερωτική εκστρατεία “ Το Γυαλί δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ να Κρύψει” για να προωθήσει τα υγιεινά οφέλη της γυάλινης συσκευασίας. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί σε 12 Ευρωπαϊκές χώρες (France, Germany, Poland, UK, Italy, Greece, Austria, Czech Republic, Switzerland, Spain, the Netherlands and Slovakia) και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το λανσάρισμα ενός νέου ιστότοπου στην Ελλάδα (http://www.nothingisgoodforyou.gr), όπου οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να τον επισκεφθούν και να μάθουν περισσότερα γιατί το γυαλί είναι η καλύτερη και πιο ασφαλής συσκευασία για την υγεία του ανθρώπου. Ένα ειδικό γνώρισμα του ιστότοπου είναι, ότι οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν το δικό τους βάζο ή φιάλη του “ ΤΙΠΟΤΑ” (“Nothing”). Αυτές τις ειδικά σχεδιασμένες, συλλεκτικές, γυάλινες συσκευασίες μπορεί ο καταναλωτής να τις αποκτήσει δωρεάν.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μελέτη μπορείτε να βρείτε στο http://www.thinkglass.gr/images/final_report_survey.pdf